Botigues CamperUneix-te a nosaltres
Search

Quines són les condicions de reparació?

El nostre servei especial de reparació està ara disponible exclusivament per a calçat de Camper adquirit tant en botiga en línia, camper.com o altres, com en botiga física, oficial o altres, amb o sense garantia vigent.

Les reparacions sol·licitades seran avaluades pel nostre equip d'artesans, els qui resoldran la possibilitat de reparació i qualificaran la dificultat d'aquesta. Per a això, és imprescindible completar els camps obligatoris del .

El cost de la reparació podrà variar segons la complexitat d'aquesta. Per això, cada cas serà avaluat i es treballarà per aconseguir el millor resultat al mínim cost possible. En qualsevol cas, aquest es comunicarà en la comunicació de la resolució de la sol·licitud.

És molt important tenir en compte que tant per a l'avaluació com per a la reparació serà condició indispensable que el calçat estigui net.

En cas de sol·licitud acceptada, generalment la reparació prendrà entre sis i vuit setmanes des del moment de recepció del calçat en el nostre taller.

Per a enviar el calçat per a revisió o reparació serà necessari empaquetar-lo de manera correcta, usant un embalatge resistent (preferiblement caixa de cartó), en bones condicions i sense etiquetes d'enviaments anteriors.

No pots trobar el que busques?

Poseu-vos en contacte amb nosaltres
Logo tienda 0 +INFO ? Cargando... Se ha añadido un nuevo artículo en tu cesta Ver Cesta Seguir comprando