Com puc sol·licitar la reparació del meu calçat *Camper?
Completa la informació del formulari perquè el nostre equip d'artesans pugui avaluar la possible reparació del teu calçat. No oblidis adjuntar una imatge general del mateix i una imatge de la zona a reparar. També hauràs d'indicar la referència del teu calçat, que podràs trobar en la part inferior de la llengüeta. La referència comença amb la lletra K seguida d'un codi numèric, ex.: K800436-033.
Per a agilitzar la gestió de la teva sol·licitud, també pots indicar el número de comanda de compra del calçat, en cas d'haver-lo adquirit en línia (camper.com o altres), o bé adjuntar el tiquet de compra, en cas d'haver-lo adquirit en botiga física (botiga oficial o altres).
Tan aviat es resolgui la teva sol·licitud, t'indicarem els següents passos per a iniciar el procés per a reparar el teu calçat.
En qualsevol cas, és molt important tenir en compte que tant per a l'avaluació com per a la reparació serà condició indispensable que el calçat estigui net.
No pots trobar el que busques?
Poseu-vos en contacte amb nosaltres